”Ei liian loppuun asti hiottua, mutta huolellisesti suunniteltua. Hyvin rennolla otteella, mutta täydellä ammattitaidolla. Ei liian usein, eikä varsinkaan liian harvoin. Ei minään tiettynä päivänä, mutta ehdottomasti silloin kun se on järkevää. Ei mistään tietystä aiheesta, mutta pitää pysyä asiassa.”

Olen vuosien ajan tutkinut aktiivisesti ihmisten tarpeita sosiaalisen median suhteen. Minulla on jo vuosien ajalta tutkimustuloksia, jotka perustuvat sekä havaintoihin, että kaksi kertaa vuodessa teettämiini kyselyihin someseuraajiltani. Ensimmäisten kyselyjeni jälkeen lopputulos oli suurinpiirtein tuo, minkä kuvasin tekstin alussa. Pääni oli pyörällä hämmennyksestä – miten tästä voi ikimaailmassa oppia yhtään mitään muuta, kuin että kaikkia ei voi miellyttää!? Usko tai älä, otin haasteen vastaan ja päätin kehitellä somestrategian, jossa onnistun istumaan kaikilla palleilla samaan aikaan – koko kannikan ei tarvitse olla samalla jakkaralla, riittää että pystyy istumaan! En suostunut hyväksymään joko/tai-ajattelua. En halunnut tehdä somea, jossa joudun valitsemaan kenen tarpeita lähden täyttämään, enkä myöskään sitä vaihtoehtoa, että ”ja paskat, teen just sitä mitä itse haluan!”. Se ei yksinkertaisesti ole sopinut uratavoitteisiini, jotka ovat ensimmäistä kertaa sitä luokkaa, että liitän itseeni sanan kunnianhimoinen. Halusin löytää konstit tehdä sisältöä, jossa on mahdollisimman monelle jotakin ja myydä salaisuuteni eteenpäin.

Halusin siis oppia luomaan koukuttavan algoritmin. Mitä siihen kuuluu? Nämä tulokset ovat ainoa asia, joista en tule koskaan tekemään videoita tai julkaisemaan missään – lisäksi tutkimukseni jatkuvat yhä ja laajenevat enitsestään aloitettuani nyt myös uusilla alustoilla. Tulen jakamaan kovan työni tulokset vain asiakkailleni. Toimiiko ne varmasti? En ole tähän mennessä käyttänyt markkinointiin euroakaan ja olet nyt siinä lukemassa tätä. Lisäksi minulla on myös miljoonia katselukertoja ympäri sosiaalistamediaa lähes joka kuukausi. Uskon siis, että toimii. Rahasummien julkinen pyörittely ei tule kuulumaan markkinointiini, sillä raha ei ole motivaationi lähde, eikä menestykseni indikaattori. Ei edes miljoonat katselukerrat. Haluan VIIHDYTTÄÄ ihmisiä. Haluan kannustaa kaikkia sisällöntuottajia ymmärtämään mitä ihmiset todella kaipaavat sosiaaliselta medialta. Tilanne on todellinen win-win-situation, sillä tätä kautta saadaan positiivista huomiota yritykselle tai henkilöbrändille ilman että siinä on mitään feikkausta tai edes markkinointia iät ajat saastuttaneita valkoisia valheita!

Tässä valmennuksessa saat juuri sinulle sopivan suunnitelman somesisältöösi. Tämän lisäksi saat kuulla salaisen algoritmini.